Podnikatelské prostředí, kulturní specifika a obchodní zvyklosti nizozemského trhu, spolupráce s ČR

Název práce: Business environment, cultural characteristics and business practices of the Dutch market, cooperation with CR
Autor(ka) práce: Fránová, Alžběta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Adam, Jiří
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The first chapter describes the general characteristics of the Dutch market from the perspective of the historical, political or economic position. In the second chapter I deals with specific cultural habits of both countries (the Netherlands and the Czech Republic) with a focus on conflicts in the negotiations and cultural differences. The last chapter is devoted to the practical example of Czech company cooperating with the Dutch company. In addition, more present outlined the emergence of cooperation, as is currently developing a partnership and future perspectives.
Klíčová slova: business environmnet; the Netherlands; cultural habits
Název práce: Podnikatelské prostředí, kulturní specifika a obchodní zvyklosti nizozemského trhu, spolupráce s ČR
Autor(ka) práce: Fránová, Alžběta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Adam, Jiří
Jazyk práce: English
Abstrakt:
V první kapitole popisuji obecné charakteristiky nizozemského trhu z pohledu historické, politické či ekonomické pozice. Ve druhé kapitole se již věnuji konkrétním kulturním specifikům obou zemí (Nizozemska i České republiky) se zaměřením na konflikty v jednáních a kulturních odlišnostech. Poslední kapitola je věnována praktickému příkladu české firmy spolupracující s nizozemskou společností. Dále uvádím bližší nastínění vzniku jejich spolupráce, jak se aktuálně vyvíjí vzájemné partnerství a výhledy do budoucna.
Klíčová slova: podnikatalské prostředí; Nizozemsko; kulturní zvyklosti

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 11. 2008
Datum podání práce: 30. 4. 2009
Datum obhajoby: 10. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16183/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: