Strategické plánování v marketingové komunikaci

Název práce: Strategické plánování v marketingové komunikaci
Autor(ka) práce: Krátký, Ondřej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Malý, Josef
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Každý člověk je dnes vystaven spoustě komunikačních sdělení. Firmám tato situace znesnadňuje práci, protože musí hledat nové cesty efektivního kontaktu se zákazníkem než stávající přesycené komunikační kanály. Tato diplomová práce je o tom, jak vzniká úspěšná komunikační strategie, proč je strategické plánování pro firmu tak důležité, a jak zapadá do celkové hierarchie firemních procesů. Zároveň obsahuje podrobnější analýzu koncepce integrovaných marketingových komunikací (IMC), jako jednoho ze způsobů účinné komunikace nejen s koncovým zákazníkem, ale se zaměstnanci, partnery i okolím firmy. Teoretické závěry doplňují názory předních expertů z členských agentur AKA (Asociace komunikačních agentur) na vývoj komunikačního plánování v českých podmínkách, na využitelnost integrovaných marketingových komunikací v praxi i na trendy marketingové komunikace v podmínkách dnešní ekonomické situace.
Klíčová slova: IMC; marketingová komunikace; komunikační agentury; strategické plánování; komunikační proces; integrované marketingové komunikace
Název práce: Strategic planning in marketing communications
Autor(ka) práce: Krátký, Ondřej
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Malý, Josef
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Today, everybody is subject to plenty of communication messages. Because of this situation firms' task becomes more difficult in finding new ways of contact with their customers. That is to say that current communication channels are glutted. This diploma thesis argues an origin of a successful communication strategy, the reason for growing importance of strategic planning and also how the communication strategy fits into a hierarchy of company processes. This thesis also contains a more detailed analysis of Integrated Marketing Communications concept (IMC) as a means of effective communication with not only chosen target audience, but also with company employees and the others concerned. Theoretical conclusions are accompanied by opinions of prominent communications experts from agencies participating in Asociace komunikačních agentur (The Association of communication agencies). These views are concerning development of communication planning under Czech conditions, practical utility of IMC and actual trends in marketing communications practice with regards to current economic situation.
Klíčová slova: communication process; strategic planning; IMC; marketing communications; communication agencies; integrated marketing communications

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Centrum evropských studií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 11. 2008
Datum podání práce: 1. 2. 2009
Datum obhajoby: 10. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16101/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: