Ochrana životního prostředí jako součást marketingové strategie petrochemického podniku

Název práce: Ochrana životného prostredia ako súčasť marketingovej stratégie petrochemického podniku
Autor(ka) práce: Hubertová, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Syrovátka, Oldřich
Oponenti práce: Marček, Miroslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom bakalárskej práce je preskúmať, do akej miery je v marketingovej stratégii podniku uplatňované ekologické hľadisko. Na základe vhodného šetrenia, ktoré prebehne u obyvateľov blízkeho okolia podniku, bude hodnotené vnímanie spoločnosti touto časťou verejnosti. Na základe vyhodnotenia výsledkov budú predložené k posúdeniu prípadnej zmeny v marketingovej stratégii a environmentálnom managemente.
Klíčová slova: marketingová stratégia; systém environmentálneho manažmentu; environmentálna politika
Název práce: Ochrana životního prostředí jako součást marketingové strategie petrochemického podniku
Autor(ka) práce: Hubertová, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Syrovátka, Oldřich
Oponenti práce: Marček, Miroslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je přezkoumat, do jaké míry je v marketingové strategii podniku uplatňováno ekologické hledisko. Na základě vhodného šetření, které proběhne u obyvatel blízkého okolí podniku, bude hodnoceno vnímání společnosti touto částí veřejnosti. Na základě vyhodnocení výsledků budou předloženy k posouzení případné změny v marketingové strategii a environmentálním managementu.
Klíčová slova: environmentální politika; system environmentálního managementu; marketingová strategie
Název práce: Environmental Protection as part of a marketing strategy petrochemical venture
Autor(ka) práce: Hubertová, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Syrovátka, Oldřich
Oponenti práce: Marček, Miroslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bcs thesis objective is to examine to what extentis the marketing strategy implemented enterprise environmental concerns.An appropriate investigation,which takes place in a nearby neighborhood residents venture,the company rated the perception of this part of the public.Based on the assesment,results will be presented to the assesment of possible changes in marketing strategy and invironmentalmanagement.
Klíčová slova: system of environmental management; environmental policy; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 2. 2009
Datum podání práce: 10. 4. 2009
Datum obhajoby: 26. 8. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18810/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: