Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě

Název práce: Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Autor(ka) práce: Musilová, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Hrdina, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V mé práci se budu snažit zanalyzovat celkovou strukturu marketingového mixu společnosti Velteko s. r. o. Mým hlavním záměrem je charakterizovat podnik, základně analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu a vyhodnotit dotazník spokojenosti zákazníků této společnosti. V závěru se zaměřím na zhodnocení úrovně a efektivnosti využití těchto nástrojů a uvedu případná doporučení.
Klíčová slova: dotazníková metoda; distribuce; propagace; produkt; cena; nástroje marketingového mixu
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Autor(ka) práce: Musilová, Petra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Hrdina, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The complex structure of the marketing mix of the Velteko s.r.o. company is analysed in my work. Characterising of the concern, basic analysing of the individual tools of the marketing mix and clients survey evaluating is the main object. Conclusion is focused on the rating of the level and the efficiency of the utilization of the used tools. Relevant recommendations are added.
Klíčová slova: marketing mix tools; questionnaire method; place; promotion; product; price

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 12. 2008
Datum podání práce: 24. 4. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17363/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: