International Brand Management of Taiwanese Companies

Název práce: International Brand Management of Taiwanese Companies
Autor(ka) práce: Liu, Tan-Ya
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Štěrbová, Ludmila
Oponenti práce: Eickhoff, Matthias
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Nowadays business environment becomes more and more competitive; companies are forced to enhance their position through strengthening of their marketing strategies and brand management. To build a brand and to develop brand management is a huge challenge for Taiwanese original design manufacturers (ODMs) or original equipment manufacturers (OEMs) as they focus more on contract manufacturing. The thesis identifies main strength and weakness of Taiwanese original design manufacturers (ODMs) or original equipment manufacturers (OEMs). Moreover, the study focus on the path and development of Taiwanese notebook and PC manufacturers Acer and ASUS and how they can enhance their position in the competitive business world by adopting brand management.
Klíčová slova: Taiwanese manufacture of notebooks and PC ; Brand management; Marketing strategies
Název práce: International Brand Management of Taiwanese Companies
Autor(ka) práce: Liu, Tan-Ya
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Štěrbová, Ludmila
Oponenti práce: Eickhoff, Matthias
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Podnikatelské prostředí se v současné době stává vice a vice konkurenčním; společnosti jsou nuceny posilovat své pozice prostřednictvím zesílení svých marketingových strategií a brand managementu. Vytvořit značku a vyvinout brand management je značnou výzvou pro taiwanské výrobce původních produktů (ODMs) nebo původních zařízení (OEMs). Studie se dále zaměřuje na vývojovou cestu taiwanských notebooků a výrobců osobních počítačů Acer a ASUS a na možnosti posílení jejich pozice v konkurenčním světovém prostředí prostřednictvím brand managementu.
Klíčová slova: taiwanská výroba notebooků a osobních počítačů; marketingové strategie; Brand management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 10. 2008
Datum podání práce: 2. 9. 2009
Datum obhajoby: 5. 10. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21743/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: