Celebrity endorsement in marketing communications

Název práce: Celebrity endorsement in marketing communications
Autor(ka) práce: Aspa, Jukka Kimmo Antero
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Král, Petr
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This master thesis will discuss elements of using celebrity in marketing communication. Theory will cover basic communication process, Elaboration Likelihood Model, and meaning transfer model but main focus will be in discussing various celebrity selection theories, identifying different risks involved in using celebrities in marketing communication and investigating ways how to utilize celebrities to enhance the communication. Several examples are included to provide connection to real life use of celebrities.
Klíčová slova: Elaboration Likelihood Model; celebrity selection; meaning transfer model; celebrity endorsements
Název práce: Celebrity endorsement in marketing communications
Autor(ka) práce: Aspa, Jukka Kimmo Antero
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Král, Petr
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce analyzuje problematiku využívání celebrit v marketingové komunikaci. Zaměřuje se zejména na teorie výběru celebrit, identifikaci rizik s tím spojených a na využití celebrit v komunikaci. Teorie je doplněna řadou příkladů z praxe.
Klíčová slova: model ELM; reklama; využití celebrit v marketingu

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 4. 2009
Datum podání práce: 1. 9. 2009
Datum obhajoby: 25. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20427/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: