Nové trendy v marketingové komunikaci

Název práce: New trends in marketing communications
Autor(ka) práce: Ogorelkova, Elena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Král, Petr
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The goal of this thesis is to analyze new trends in marketing communications that appeared in response to major world changes happening recently, understand the reason and consequences of these changes on business environment in order companies could perform well in modern world. My work is concentrating on the analysis of recent and dramatic changes in a way marketers are communicating to consumers and it could be useful to any professional that deals with creation and performing marketing campaigns. The relation between marketing communications techniques and consumers' behavior will be shown in the thesis -- the way how current technological, ecological, social and economical changes influence modern consumers' lifestyles, habits, and how marketing promotional tactics are adjusting to these changes.
Klíčová slova: consumers' behavior ; marketing campaigns; marketing communications
Název práce: Nové trendy v marketingové komunikaci
Autor(ka) práce: Ogorelkova, Elena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Král, Petr
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat nové trendy v marketingové komunikaci, které se objevily v návaznosti na poslední světové události, porozumět příčínám a následkům těchto změn ve světě obchodu tak aby obchodní spolěčnosti nadále prosperovaly v moderním světě. Má práce je prědevším zaměřena na analýzu posledních dramatických změn ve způsobu jakým obchodníci komunikují se zákazníky, což by mohlo pomoci jakemukoliv obchodníkovi, ktery se zabývá marketingovými kampaněmi a reklamou. Vztah mezi reklamou a zákazníkem bude popsán v této diplomové práci -- způsob jak nynější technologické, ekologické, sociální a ekonomické změny ovlivňují životní styl a zvyky zákazníků a jak se reklama přizpůsobuje těmto změnám.
Klíčová slova: marketingové komunikaci; zvyky zákazníků; marketingové kampaní

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 4. 2009
Datum podání práce: 1. 9. 2009
Datum obhajoby: 25. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20426/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: