Automotive Corporate Strategy in CEE

Název práce: Automotive Corporate Strategy in CEE
Autor(ka) práce: Kadlecová, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zadražilová, Dana
Oponenti práce: Seydlitz, Christian
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The diploma thesis shows the status of the automotive industry in the Czech Republic. It shows the trends in the Czech automotive industry in short theoretical presentation. There is a trend of the future competition from developing countries, other problems are growing raw material prices or government's limits in CO2 production. The companies connected to the automotive industry are reacting. The relevant information about the status and reactions of the Czech automotive industry companies, especially at the time of the crisis, was gained. The work answers the main question: How will the situation look like in the Czech automotive industry after the end of the crisis.
Klíčová slova: automotive industry; economic crisis; trend
Název práce: Automotive Corporate Strategy in CEE
Autor(ka) práce: Kadlecová, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zadražilová, Dana
Oponenti práce: Seydlitz, Christian
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce zobrazuje stav českého automobilového průmyslu. Poukazuje na trendy automobilového průmyslu v České republice v krátkém teoretickém představení. Poukazuje obzvláště na trend budoucí rostoucí konkurence z rychle se rozvíjejících zemí, problém rostoucích cen surovin či limity ze strany úřadů, které prosazují omezení výfukových plynů. Společnosti v automobilovém průmyslu reagují na tyto problémy a omezení. V diplomové práci byly získány relevantní informace o stavu a reakcích českých společností, které působí v oblasti automobilového průmyslu, v dobách ekonomické krize. Práce popisuje strategickou reakci automobilových společností a odpovídá na hlavní otázku: Jak bude vypadat situace v českém automobilovém průmyslu po skončení ekonomické krize.
Klíčová slova: automobilový průmysl; hospodářská krize; trend

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 2. 2009
Datum podání práce: 31. 8. 2009
Datum obhajoby: 23. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18851/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: