Strategické plánování v kultuře na příkladu hudebního festivalu Pražské jaro

Název práce: Strategické plánování v kultuře na příkladu hudebního festivalu Pražské jaro
Autor(ka) práce: Koutná, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Bělor, Roman
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Teoreticko-metodologická část: strategické plánování v kultuře. Aplikační část: poslání a cíle organizace, analýza okolí organizace, interní analýza, analýza marketingových výzkůmů, strategie doporučované organizaci na základě porovnání vnitřní a vnější analýzy, operační plány pro implementace navržených strategií, finanční vyčíslení zavedení strategií.
Klíčová slova: swot analýza; arts marketing; strategické plánování; kultura
Název práce: Strategic Planning in the Arts on Example of the Prague Spring International Music Festival
Autor(ka) práce: Koutná, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Bělor, Roman
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Metodologic part: strategic planning in the arts. Practical part: mission of the organization, external analysis, internal analysis -- analysis of the marketing research, strategies proposed on a basis of comparison of the external and internal analysis, implementation plans, financial evaluation of suggested strategies.
Klíčová slova: arts marketing; strategic planning; swot analysis; culture

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 6. 2009
Datum podání práce: 26. 8. 2009
Datum obhajoby: 16. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21308/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: