Personální marketing bankovní instituce v období očekávané recese

Název práce: Personální marketing bankovní instituce v období očekávané recese
Autor(ka) práce: Dudová, Štěpánka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kleibl, Jiří
Oponenti práce: Mercelová, Katarina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce zachycuje problematiku personálního marketingu (tj. budování zaměstnavatelské značky a proces získávání zaměstnanců) ve vybrané bankovní instituci v období očekávané recese. Práce zahrnuje jednak marketingovou stránku personálního marketingu a popis procesu získávání zaměstnanců, tak popis hlavních důsledků recese na trh práce v České republice včetně vlivu na procesy získávání zaměstnanců. Po popisu vybrané organizace následuje analýza činností, personálního marketingu, jejich zhodnocení a návrhy na opatření k nápravě zjištěných chyb. Východiskem analýzy podnikových činností je studium odborné literatury, periodik a vybraných článků,stejně jako podniková školení a interní dokumenty.
Klíčová slova: pověst; značka; získávání; personální ; marketing
Název práce: Personnel marketing of banking istitution in the time of comming recession
Autor(ka) práce: Dudová, Štěpánka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kleibl, Jiří
Oponenti práce: Mercelová, Katarina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis is covering questions of personnel marketing ( means problems of personnel branding and the recruitment process) of one of the biggest banking institution from the czech market in the time of comming recession. The thesis involve an aspect of marketing and a description of recruitment process. Also there is a description of main concequences of the financial crise to the labour market with the influences on the process of personnel marketing. Iintroducing of the organisation is followed by analysis of exact activities concerning personnel marketing, evaluation of these activities, which is based on studying of technical literature and companie's documentation. Finally there are some proposals to improve the quality of these processes.
Klíčová slova: recruitment; branding; marketing; reputation; personnel

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 3. 2009
Datum podání práce: 26. 8. 2009
Datum obhajoby: 15. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21338/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: