Vnímání značky Palmex na trhu pracích prostředků v ČR

Název práce: Vnímání značky Palmex na trhu pracích prostředků v ČR
Autor(ka) práce: Klepáčová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Klausová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Značka patří neodmyslitelně k tržní ekonomice. Je výrazem neopakovatelnosti. Odlišuje produkt od komodity stejně jako od konkurenčního výrobku nebo služby. V současné době musí řešit marketéři problémy spočívající v klesajícím významu značek ze strany spotřebitelů. Spotřebitelé chápou značky jednotlivých výrobců za rovnocenné, domnívají se, že výrobky od různých výrobců v rámci dané kategorie jsou stejně kvalitní a nerozlišují mezi nimi. Jde o tzv. erozi značek. Spotřebitelům musí být nabídnuta určitá přidaná hodnota značky, je nutno vybudovat výraznou konkurenční výhodu a odlišit značku od ostatních tak, aby zaujímala určité specifické místo v myslích spotřebitelů. Měla by být určitým způsobem unikátní a zajímavá. Český trh s pracími prostředky je charakteristický velmi širokou nabídkou. Najdeme zde nejrůznější značky od mnoha výrobců a to jak domácích, tak i zahraničních. Vyznačuje se vysokou fragmentací a zákazník na něm může zakoupit jak výrobky od renomovaných firem s dlouholetou tradicí, tak i neznačkové výrobky a privátní značky.
Klíčová slova: značkové strategi; brand managememnt; značka
Název práce: Perception of Palmex brand on the detergents market
Autor(ka) práce: Klepáčová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Klausová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Brand is the part of economy. It is an expression of unrepeatibility. Distinguish product from commodity as well as from other competing products or services. At present marketing managers have to solve many problems that are in connection with decreasing importance of brand in the eyes of consumers. They think that all brands from various producers are similar, they have the same quality and don't make differences. It names as brand erosion. We have to provide consumers some added value, built competitive advantage and differ our brand from other brands to find specific place in the mind of consumers. Brand has to be unique and interesting. Czech detergents market consist of range offer of variouse detergents. We can find there various producers abroad and home. It features with high fragmentation and customer can buy there various products from various producers long time tradion, non branded products and private labels.
Klíčová slova: brand strategies; brand management; brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 2. 2009
Datum podání práce: 24. 8. 2009
Datum obhajoby: 16. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21150/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: