Green marketing

Název práce: Green marketing
Autor(ka) práce: Kymlová, Šárka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce seznamuje čtenáře se základními pojmy týkající se nového směru v marketingu -- tzv. green marketingu. Ukazuje na jeho specifika, popisuje jeho vývoj a možnosti aplikace, včetně často se opakujících chyb. Snaží se poskytnout ucelený pohled na danou problematiku.
Klíčová slova: environmentální marketing; Missiva s r.o.; biopotraviny; greenwashing; zelený marketing; green marketing; LCA metoda
Název práce: Green marketing
Autor(ka) práce: Kymlová, Šárka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis acquaints readers with the basic ideas of a new trend in marketing -- green marketing. It points out its particularities, historical evolution and potential application, including warning about common mistakes. The thesis aspires to bring an overview of the topic.
Klíčová slova: LCA method; green marketing; Missiva s r.o.; bioproduct; greenwashing; environmental marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 1. 2009
Datum podání práce: 20. 8. 2009
Datum obhajoby: 16. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18343/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: