Marketingová strategie firmy GROUPE SEB

Název práce: Marketingová strategie firmy GROUPE SEB
Autor(ka) práce: Hnyková, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: kadlec, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce analyzuje marketingovou strategii mezinárodně působící skupiny Groupe SEB, která působí na trhu malých domácích spotřebičů a nádobí. Společnost strategicky řídí portfolio několika mezinárodních a regionálních značek. V rámci své práce se jednak zabývám teoretickými východisky mezinárodního marketingu, a zejména pak analyzuji strategii jednotlivých značek a na několika konkrétních případech uvádím jejich srovnání.
Klíčová slova: marketingová strategie; mezinárodní marketing; strategické řízení značek
Název práce: Marketing strategy of Groupe SEB
Autor(ka) práce: Hnyková, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: kadlec, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis analyses marketing strategy of international company Groupe SEB that operates on the market of small domestic appliances and cookware. The company strategically manages portfolio of several international and regional brands. In my work I speak about the theoretical background of the international marketing principles and focus on the analysis of the marketing strategy of each brand with concrete examples and comparison.
Klíčová slova: marketing strategy; brand management; international marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 3. 2009
Datum podání práce: 1. 9. 2009
Datum obhajoby: 15. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19381/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: