Postavení tradičních značek na současném trhu - Tatranky Opavia

Název práce: Postavenie tradičných značiek na súčasnom trhu (Tatranky Opavia)
Autor(ka) práce: Zahoranská, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Krátký, Stanislav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
V mojej diplomovej práci sa do hĺbky venujem zhodnoteniu tržného postavenia niekoľkých tradičných značiek z portfólia spoločnosti Opavia. V jednotlivých častiach diplomovej práce analyzujem, v čom je charakter tradičných značiek špecifický a zároveň odlišný od značiek ostatných. Podrobne sa venujem predovšetkým Tatrankám Opavia. Práca je koncipovaná ako porovnanie marketingového mixu Tatraniek Opavia s marketingovými mixami ďalších dvoch tradičných značiek portfólia spoločnosti, a to so značkami Fidorka a Kolonáda. V závere navrhujem ďalšie kroky, ktoré by mali byť v súvislosti s Tatrankami urobené.
Klíčová slova: Marketingový mix; Tradičné značky; Súčasný trh
Název práce: Postavení tradičních značek na současném trhu - Tatranky Opavia
Autor(ka) práce: Zahoranská, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Krátký, Stanislav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
V diplomové práci se do hloubky věnuji zhodnocení tržního postavení několika tradičních značek z portfólia společnosti Opavia. V jednotlivých částech diplomové práce analyzuji, v čem je charakter tradičních značiek specifický a také odlišný od značek ostatních. Podrobně sa věnuji především Tatrankám Opavia. Práce je koncipovaná jako porovnaní marketingového mixu Tatranek Opavia s marketingovými mixami dalších dvou tradičních značek portfólia společnosti, a to se značkami Fidorka a Kolonáda. V závěru navrhuji další kroky, které by měli být v souvislosti s Tatrankami podstoupené.
Klíčová slova: Současný trh; Tradiční značky; Marketingový mix
Název práce: Position of traditional brands on the current market - Tatranky Opavia
Autor(ka) práce: Zahoranská, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Krátký, Stanislav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
In my thesis I analyze the market position of three traditional brands from Opavia portfolio. The main part of analyses is focused on Tatranky Opavia. My thesis is structured as a comparison of marketing mixes of Tatranky, Fidorka, Kolonada. In the end next steps for the future of Tatranky are stated.
Klíčová slova: Current market; Marketing mix; Traditional brands

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 11. 2008
Datum podání práce: 18. 12. 2008
Datum obhajoby: 15. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16842/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: