Marketingový mix výrobku určeného pro seniory

Název práce: Marketingový mix výrobku určeného pro seniory
Autor(ka) práce: Preisová, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Borovička , Ivo
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je postihnout segment/y seniorů jako výhodný potenciální trh pro firmy, který se bude v budoucnu rozrůstat. Zároveň také ukázat nejvhodnější nástroje pro oslovení tohoto segmentu. V první části diplomové práce popisuji marketing, segmentaci trhu a marketingový mix v obecné a teoretické rovině. Ve druhé polovině se již zabývám strukturou populace, demografickými údaji konkretizovanými na seniory, predikcí vývoje populace a sociálně ekonomickými údaji o seniorech. Závěr práce je věnován porovnání vhodných a nevhodných marketingových nástrojů.
Klíčová slova: segmentace trhu; cílený marketing; marketingové nástroje; senioři; marketingový mix
Název práce: marketing mix focused on senior
Autor(ka) práce: Preisová, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Borovička , Ivo
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Main goal of diploma thesis is to show senior segment as potencial lucrative market
Klíčová slova: marketing segmentation; target marketing; marketing instruments; marketing mix; product

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 1. 2009
Datum podání práce: 24. 8. 2009
Datum obhajoby: 9. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21145/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: