Význam in-store promotion při zavedení značky Nescafé Dolce Gusto na český trh

Název práce: Význam in-store promotion při zavedení značky Nescafé Dolce Gusto na český trh
Autor(ka) práce: Skalická, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Juhász, Juraj
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce na téma "Význam in-store promotion při zavedení značky Nescafé Dolce Gusto na český trh" se zabývá rolí ochutnávek jako jednoho ze stěžejních nástrojů celého launche. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část vychází z oblasti marketingového mixu a zaměřuje se na komerční komunikace se všemi jejich nástroji, s důrazem na podporu prodeje a in-store promotion. Zabývá se také teorií značky. Praktická část nejprve seznamuje čtenáře se značkou Nescafé Dolce Gusto a trhem kávy vůbec, poté analyzuje jednotlivé nástroje launche včetně in-store promotion. Součástí práce je i vlastní dotazníkové šetření, které dává podklad pro zhodnocení stávající strategie ve smyslu postavení in-store promotion při launchi značky Nescafé Dolce Gusto. Závěrem práce je doporučení do budoucna.
Klíčová slova: značka; in-store promotion; podpore prodeje; marketingové a komerční komunikace
Název práce: The role of in-store promotion in the launch of Nescafé Dolce Gusto brand in the Czech market
Autor(ka) práce: Skalická, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Juhász, Juraj
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master thesis "The role of in-store promotion in the launch of Nescafé Dolce Gusto brand in the Czech market" analyses the importance of in-store tasting as one of the fundamental tool of the whole launch. The thesis is divided into two parts -- theoretical and practical. The theoretical part results from the area of marketing mix and focuses on commercial communications with all their tools and emphasizes the sales and in-store promotion. The thesis also deals with a brand theory. Firstly, the practical part considers the Nescafé Dolce Gusto brand and the coffee market and then it analyses particular means of the launch, included the in-store promotion. The thesis also contains own questionnaire research which gives a basis for the evaluation of current strategy with in-store promotion as one of the fundamental tool of the launch of the Nescafé Dolce Gusto brand. The thesis is ended by recommendations for future.
Klíčová slova: brand; marketing and commercial communications; sales promotion; in-store promotion

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 4. 2009
Datum podání práce: 30. 6. 2009
Datum obhajoby: 10. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20242/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: