Analýza marketingového mixu Student Agency so zameraním na autobusovú dopravu

Název práce: Analýza marketingového mixu Student Agency so zameraním na autobusovú dopravu
Autor(ka) práce: Ištvánová, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zapletalová, Šárka
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práca sa zaoberá analýzou jednotlivých nástrojov marketingového mixu v autobusovej doprave spoločnosti Student Agency. Opisuje vývoj spoločnosti a jej produkty, teoretické východiská marketingového mixu a analýzu jednotlivých nástrojov marketingového mixu. Posledná časť obsahuje SWOT analýzu spoločnosti a doporučenia na zlepšenie.
Klíčová slova: Student Agency; marketingový mix služieb; SWOT analýza
Název práce: Analýza marketingového mixu Student Agency so zameraním na autobusovú dopravu
Autor(ka) práce: Ištvánová, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zapletalová, Šárka
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práce pojednává o analýze jednotlivých nástrojů marketingového mixu v autobusové dopravě společnosti Student Agency. Popisuje vývoj společnosti a její produktů, teoretická východiska marketingového mixu a analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu společnosti. Poslední část obsahuje SWOT analýzu společnosti a doporučení na zlepšení.
Klíčová slova: Student Agency; analýza marketingového mixu služeb; SWOT analýza
Název práce: Analysis of marketing mix of Student Agency focused on bus transport
Autor(ka) práce: Ištvánová, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zapletalová, Šárka
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bachelor thesis deals with marketing mix of Student Agency focused on bus transport. It describes history of company, its products and theoretic basis of marketing mix tools and analyzes individual instruments of marketing mix in bus trasnsport of company. The last part includes SWOT analysis and recommendations for changes.
Klíčová slova: service marketing mix; Student Agency; the SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 4. 2009
Datum podání práce: 1. 6. 2009
Datum obhajoby: 30. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20170/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: