Tvorba marketingové strategie 1.Vox,a.s

Název práce: Tvorba marketingové strategie 1.Vox,a.s
Autor(ka) práce: Pavel, Lukáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Zeithaml, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce byla vypracována na téma tvorby marketingové strategie vzdělávací společnosti 1. VOX, a. s., která řadu let působí na trhu vzdělávaní dospělých. Hlavním cílem práce je analyzovat současnou situaci, ve které se společnost nachází, poté formulovat návrh optimální marketingové strategie, jež by byla v souladu s firemními cíli. První část diplomové práce je věnována teoretickému rámci - procesu vzniku marketingové strategie a deskripci použitých analýz -- analýze obecného i oborového vnějšího okolí společnosti, vnitrofiremní analýze, Porterově modelu konkurenčního prostředí a struktuře SWOT analýzy. V metodologické části jsou popsány metody sběru a zpracování dat z provedených výzkumů. V praktické části se autor věnuje popisu činnosti společnosti 1. VOX, a. s. a důkladnému rozboru jejího vnitřního i vnějšího okolí. Na základě provedených analýz autor formuluje konkrétní marketingovou strategii včetně návrhů na odstranění zjištěných nedostatků a doporučení konkrétních zlepšení.
Klíčová slova: vzdělávání; strategie; marketing; analýza; marketingová strategie; marketingový mix; komunikace
Název práce: Creation of marketing strategy of 1. VOX, a. s
Autor(ka) práce: Pavel, Lukáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Zeithaml, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis is focused on creation of marketing strategy of educational company 1. VOX, a. s. that is active a couple years in the adult education market. The main goal of the thesis is to analyze the company's current situation, then formulate a proposal for an optimal marketing strategy, which would be consistent with company objectives. The first part of the thesis is devoted to the theoretical framework - the process of marketing strategy and description of analyses used - the general and occupational external surroundings analysis, internal analysis, Porter's five forces model and SWOT analysis. The methodology part describes the methods of collecting and processing data from surveys conducted. In the practical part the author deals with the description of 1. VOX, a. s. activities and thorough analysis of internal and external environment. On the basis of these analyses the author formulates a specific marketing strategy, including proposals of deficiencies elimination and recommandations of potencial improvements.
Klíčová slova: marketing mix; communication; education; strategy; marketing; analysis; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 3. 2009
Datum podání práce: 30. 6. 2009
Datum obhajoby: 10. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20015/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: