Nové trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na on-line komunikaci

Název práce: Nové trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na on-line komunikaci
Autor(ka) práce: Maršálková, Hana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Hrnčíriková, Katarína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce popisuje aktuální situaci i vývojové trendy v oblasti komerčních komunikací,speciálně v on-line komunikaci. Autorka vystihuje současnou situaci na reklamním trhu a věnuje se rovněž vývojovým trendům ve spotřebě a investicích do jednotlivých médií. Následně je poskytnut prostor novým médiím a jejich formám, a to zejména médiu, do kterého se postupně veškerá další média integrují: tedy internetu. Ve své praktické části práce analyzuje vybranou on-line komunikační kampaň, na základě které přináší soubor zobecněných praktických doporučení, kterých by měla dbát každá úspěšná on-line komunikační kampaň.
Klíčová slova: on-line komunikace; komerční komunikace; nové trendy; nová média
Název práce: New trends in commercial communications, with focus on on-line communications
Autor(ka) práce: Maršálková, Hana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Hrnčíriková, Katarína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis describes the actual situation and development trends in a field of commercial communications, especially in on-line communication. Author characterizes the actual situation on promotional market and describes also the development trends in media consumption and investment. Then there is a space for the new media and their forms, especially for internet, which is becoming an integrating medium for the other media. In a practical section the thesis analyses a chosen on-line communication campaign, on the basis of which it provides collection of generalized practical reccomendation, which every successfull on-line communication campaign should respect.
Klíčová slova: commercial communication; new media; new trends; on-line communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 3. 2009
Datum podání práce: 20. 6. 2009
Datum obhajoby: 16. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19982/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: