Motivační systém retailingové firmy jako nástroj budování loajálního zaměstnance

Název práce: Motivačný systém retailingovej firmy ako nástroj budovania lojálneho zamestnanca
Autor(ka) práce: Levrincová, Vieroslava
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
V tejto bakalárskej práci si zodpovieme na základné otázky ohľadne nastavenia motivačného systému zamestnancov, nástrojov, ktoré pri tom môžeme použiť a optimalizácie zamestnaneckej loajality. Z dôvodu lepšieho zacielenia a praktickej využiteľnosti tejto práce, obmedzíme naše uvažovanie na obor retailingu. Cieľom práce je teda analyzovať motivačné systémy retailingovej firmy a ich vplyvu na loajalitu zamestnancov. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Cieľom teoretickej časti je zoznámenie sa so základnými teoretickými východiskami a nástrojmi motivácie zamestnancov. Okrem knižných postupov a teórii sa zameriame aj na aktuálne trendy a smerovanie tejto oblasti. V praktickej časti overíme fungovanie teoretických postupov v realite, a to na príklade retailingovej firmy Notes, a.s. Na základe dotazníkového šetrenia zamestnaneckej spokojnosti vyhotovíme obraz fungovania motivačného systému v tejto spoločnosti a identifikujeme jeho silné a slabé stránky. Všetky poznatky zhrnuté v tejto práci by nám na záver mali poslúžiť pri návrhu riešení prípadných nedokonalostí motivačného systému spomínanej firmy.
Klíčová slova: zamestnanci; zamestnanecká lojalita; lojalita; budovanie lojality; motivačný systém; motivácia
Název práce: Motivační systém retailingové firmy jako nástroj budování loajálního zaměstnance
Autor(ka) práce: Levrincová, Vieroslava
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
V této bakalářské práci si zodpovíme základní otázky týkající se nastavení motivačního systému zaměstnanců a nástrojů, které při tom můžeme použít, včetně optimalizace zaměstnanecké loajality. Z důvodu lepšího zacílení a praktické využitelnosti této práce, omezíme naše uvažování na obor retailingu. Cílem práce je tedy analyzovat motivační systémy retailingové firmy a jejich vliv na loajalitu zaměstnanců. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je seznámení se ze základními teoretickými východisky a nástroji motivace zaměstnanců. Mimo knižních postupů a teorie se zaměříme také na aktuální trendy a směřování této oblasti. V praktické části ověříme fungováni teoretických postupů v reálu, konkrétně na příkladu retailingové firmy Notes, a.s. Na základě dotazníkového šetření zaměstnanecké spokojenosti vyhotovíme obraz fungování motivačního systému této společnosti a identifikujeme jeho silné a slabé stránky. Všechny poznatky shrnuté v této práci by nám v závěru měly posloužit pro návrh řešení případných nedokonalostí motivačního systému zmíněné firmy.
Klíčová slova: zaměstnanci; loajalita; motivace; motivační systém; zaměstnanecká loajalita; budování loajality
Název práce: Motivational system of a retailing company as a way of builing employees´ loyalty
Autor(ka) práce: Levrincová, Vieroslava
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The goal of this thesis is to give answer to basic questions about employees' motivation, motivational tools that the employer can use and optimalization of employees' loyalty. To be more focused and precise, we limit our research to the field of retailing companies. The goal of this thesis is thus to analyse the motivational system of a retailing company and its impact on the loyalty of the employees. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part, we will get to know the basic motivational theories and tools. Besides this, we will focus on current trends in the field of employees'recognition. In the practical part, we will apply the theoretical methods to a real company Notes, a.s. We will create, based on a survey reflecting employees' satisfaction, a picture of motivational sytem of this company and we will try to identify its strenghts and weakneasses We should use all the knowledge from this thesis at the end when suggesting improvements of the motivational system for Notes, a.s.
Klíčová slova: loyalty; employees´ loyalty; employees; loyalty building; motivational system; motivation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 3. 2009
Datum podání práce: 30. 6. 2009
Datum obhajoby: 23. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19980/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: