Komunikační mix u automobilů značky Mini Cooper

Název práce: Komunikační mix u automobilů značky Mini Cooper
Autor(ka) práce: Sajdlová, Kamila
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházka, Jan
Oponenti práce: Ovsiak, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce popisuje komunikační mix teoreticky a následně i praktické ukázky marketingové komunikace značky MINI ČR. Součástí práce je návrh vlastního řešení.
Klíčová slova: Mini Cooper; reklama; komunikační mix
Název práce: Communication Mix for the automotive brand Mini Cooper
Autor(ka) práce: Sajdlová, Kamila
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházka, Jan
Oponenti práce: Ovsiak, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This work describes communication mix in theory and some realizations made by BMW Group CZ. In the last part of the work there are my own suggestions.
Klíčová slova: Mini Cooper; Advertising; Communication Mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 3. 2009
Datum podání práce: 30. 4. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19723/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: