Firemní kultura KPMG

Název práce: Firemní kultura KPMG
Autor(ka) práce: Kebrdlová, Helena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: korandová, Jiřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřená na firemní kulturu společnosti KPMG Česká Republika. Hlavním cílem bylo podrobněji popsat firemní kulturu KPMG Česká republika a společnost KPMG jako takovou. V úvodní části bakalářské práce se věnuji teoretickým základům. Vysvětlila jsem pojmy kultura a firemní kultura. S odvoláním na odbornou literaturu (Šigut Zdeněk: Firemní kultura a lidské zdroje; Geert Hofstede: Kultury a organizace Software lidské mysli) byly popsány vnější a vnitřní determinanty firemní kultury. Na úvodní část navazuje obecné představení společnosti KPMG Česká republika. Začala jsem popsáním historie, služeb, které firma poskytuje. Další část je věnovaná firemní kultuře KPMG. Čtenáři jsou seznámeni s hodnotami KPMG, kariérním rozvojem a růstem ve společnosti, pracovní mobilitou, společenskou odpovědností firmy (CSR), podporou rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem zaměstnanců ze strany firmy, s utužováním vnitřní sounáležitosti při sportovních, kulturních akcích a při tréninkových programech, firemním jazykem a kulturou odívání ve společnosti.
Klíčová slova: kultura; firemní; KPMG
Název práce: Corporate Culture of KPMG
Autor(ka) práce: Kebrdlová, Helena
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: korandová, Jiřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this work is to analyze the corporate culture of KPMG Czech Republic. The first part of the thesis is based on theory about culture and corporate culture. Next is a description of KPMG itself. This part is followed by a detailed characterization of the KPMG corporate culture with focus on Corporate Social Responsibility, external and internal communication, corporate language, career mobility, social and sports activities, and personal development of employees.
Klíčová slova: KPMG; Corporate; Culture

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 3. 2009
Datum podání práce: 20. 5. 2009
Datum obhajoby: 30. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19533/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: