Firemní kultura IKEA

Název práce: Firemní kultura IKEA
Autor(ka) práce: Macejová, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Voříšková, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá firemní kulturou IKEA, která zaujímá významné postavení na českém trhu s nábytkem. První kapitola vysvětluje vliv kulturních odlišností na organizaci firmy a uvádí typy mezinárodních firem. Druhá část představuje základní informace o společnosti IKEA a popisuje její vizi, hodnoty, vztahy s veřejností a společenskou odpovědnost.
Klíčová slova: profesní etiketa; švédská kultura; IKEA; podniková kultura; firemní kultura
Název práce: Organisation culture of IKEA
Autor(ka) práce: Macejová, Petra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Voříšková, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is focused on the organisation culture of IKEA, which takes significant share of the Czech furniture market. The first chapter explains effect of cultural differencies on enterprise organisations and introduces types of international companies. Second chapter presents basic information on IKEA company and describes its vision, values, public relations and social responsibility.
Klíčová slova: professional etiquette; Swedish culture; corporate culture; organisation culture; IKEA

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 3. 2009
Datum podání práce: 15. 6. 2009
Datum obhajoby: 30. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19475/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: