Analýza účinnosti reklamní kampaně produktu přímého prodeje

Název práce: Analýza účinnosti reklamní kampaně produktu přímého prodeje
Autor(ka) práce: Pulščaková, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Každý podnik i jednotlivý prodejce se musí naučit, jak uspět na trhu -- jak si zavázat zákazníka k opakovanému nákupu. Jedním ze způsobů distribuce zboží od výrobce přímo ke koncovému spotřebiteli je přímý prodej. Pro podporu výrobků přímého prodeje je kromě osobního působení prodejců důležitá i účinná reklamní kampaň. Jejím cílem je zaujmout, oslovit a přimět potencionálního zákazníka ke koupi. Tato bakalářská práce z různých pohledů analyzuje účinnost reklamní kampaně. Zaměřuje se zejména na rozličné reklamní nástroje, jejich klady a zápory. Práce se věnuje rozboru a hodnocení konkrétní zaváděcí reklamní kampaně produktu švédské kosmetické firmy Oriflame, společnosti, která je jednou z vůdčích firem v oblasti přímého prodeje.
Klíčová slova: reklama; kosmetický poradce; zákazníci; řasenka; reklamní kampaň ; přímý prodej
Název práce: Effectiveness analysis of direct selling product's advertising campaign
Autor(ka) práce: Pulščaková, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Every company and particular seller have to learn how to succeed in the market -- how to bind client of long standing to repeated purchase. One of the product placement techniques, which leads goods from the manufacturer directly to the end consumer is direct sale. For the direct selling product promotion is except seller's personal impingement on customers also important effective advertising campaign. Its aim is to hold interest, address and provoke potential consumer into buying concrete product. This thesis analyses effectiveness of advertising campaign from different points of view. It is focusing especially on various advertisement tools, their positives and negatives. This thesis deals with analysis and evaluation of concrete launching advertising campaign of the product from Swedish cosmetic company Oriflame, which is one of the leader companies in direct sale.
Klíčová slova: mascara; advertising campaign; beauty consultant ; customers; direct sale; advertisement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 2. 2009
Datum podání práce: 30. 6. 2009
Datum obhajoby: 16. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19106/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: