Strategie rozvoje cestovního ruchu vybrané destinace - analýza činnosti Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava

Název práce: Strategie rozvoje cestovního ruchu vybrané destinace - analýza činnosti Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava
Autor(ka) práce: Večeřová, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Vojtová, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Zajistit destinaci úspěch na trhu cestovního ruchu není v současné době zvyšujících se nároků návštěvníků a sílící konkurence snadno dosažitelným cílem. Trvale udržitelný rozvoj cestovního ruchu je úzce spjat s přímým rozvojem regionů, jímž se zabývají moderní disciplíny destinačního marketingu a managementu. Cílem práce je analyzovat činnost Centrály cestovního ruchu -- Jižní Morava, která je organizací destinačního marketingu a managementu v České republice v destinaci Jižní Morava a usiluje o zvýšení počtu návštěvníků s důsledkem zvýšení příjmů z cestovního ruchu v regionu. V práci jsou vymezeny pojmy týkající se destinačního managementu, charakterizována Jižní Morava z pohledu nabídky cestovního ruchu, provedeno zhodnocení její činnosti v kontextu s charakterem regionu a navrženo další směřování aktivit.
Klíčová slova: Centrála cestovního ruchu - Jižní Morava; destinační management; destinační marketing; jižní Morava
Název práce: The Strategy of Tourism Destination Development - the Acitvity Analysis of the Tourism Authority South Moravia
Autor(ka) práce: Večeřová, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Vojtová, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Nowadays it is not an easy achievable aim to ensure the success of tourism destination in the tourism market due to tougher and tougher competition and more and more demanding visitor requirements. The sustainable development of tourism is in a close relation with the regional development which the destination marketing and management deal with. The thesis aim is to analyse the activity of the Tourism Authority South Moravia which is the Destination Management Company in the Czech Republic in South Moravia and aims at the visitor number increase in the region. The thesis involves some definitions from destination management field, the characteristics and tourism offers of South Moravia region, the activity evaluation within the context of the regional characteristics and the possible future activities.
Klíčová slova: South Moravia; destination marketing; destination management; Tourism Authority South Moravia

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 2. 2009
Datum podání práce: 30. 4. 2009
Datum obhajoby: 25. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18968/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: