Přímý prodej jako alternativa nabídky

Název práce: Přímý prodej jako alternativa nabídky
Autor(ka) práce: Vislousova, Ekaterina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
První kapitola se zabývá přímým prodejem, jsou tam definice, pozitiva a negativa, etický kodex. Druhá část se věnuje přímému prodeji z pohledu firmy a přímého prodejce. Třetí část je zaměřena na praktické využití ve společnosti Avon.
Klíčová slova: etický kodex; přímý prodej; prodejní techniky
Název práce: Direct selling as an alternative supply
Autor(ka) práce: Vislousova, Ekaterina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Direct selling - definition, multilevel marketing. Direct selling in companies, direct selling strategies and techniques. Direcst selling in use: Avon Cosmetics, Inc.
Klíčová slova: direct selling strategies; multilevel marketing; direct selling

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 2. 2009
Datum podání práce: 30. 6. 2009
Datum obhajoby: 29. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18784/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: