Využití IT při analýze působení outdoorové reklamy

Název práce: Využití IT při analýze působení outdoorové reklamy
Autor(ka) práce: Jeníčková, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Horný, Stanislav
Oponenti práce: Krsek, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá využitím informačních technologií při analýze působení reklamních sdělení, se zaměřením na venkovní reklamu. V teoretické části je čtenáři nastíněn vznik a vývoj reklamy, jak působí na člověka, zda je schopna změnit jeho spotřební chování, jaké je její postavení v současném světě a jak se při její analýze dají využít nové moderní technologie ve spolupráci s psychologií. Druhá část práce je zaměřena na praktický výzkum působení outdoorové reklamy na člověka. Čtenář se detailně seznámí s využitím technologie Oční kamery v praxi, jak probíhala příprava na výzkum, jaké problémy byly řešeny v jeho průběhu, až po analyzování získaných dat, která jsou slovně i graficky interpretována.
Klíčová slova: selektivní vnímání; reklamní kampaň; outdoorová reklama; Oční kamera; stopování zraku
Název práce: The application of IT for analysis of outdoor advertising effects
Autor(ka) práce: Jeníčková, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Horný, Stanislav
Oponenti práce: Krsek, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with use of Information technology for analysis of exposure to advertising communications, focusing on outdoor advertising.In the theoretical part is a brief outline of the beginnings and development of advertising, its effects on people, whether it can change their consumption behaviour, its position in the modern world and the way new technology along with psychology can be used for its analysis. The second part gives insight in the practical research of effects of outdoor advertising on people. There is an approach of Eye Camera technology in praxis, preparation for research, problems solved in its course. Data obtained are both verbally and graphically interpreted.
Klíčová slova: outdoor advertising; Eye-tracker; Eye-tracking; selective perception; advertising campaign

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Kognitivní informatika
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 2. 2009
Datum podání práce: 5. 5. 2009
Datum obhajoby: 10. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18618/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: