Komunikační a cenová strategie vybrané firmy při zavádění potravinových doplňků na polský trh

Název práce: Komunikační a cenová strategie vybrané firmy při zavádění potravinových doplňků na polský trh
Autor(ka) práce: Pivná, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Dvořák, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zaměřuje především na 2 marketingové nástroje, a to komunikační a cenové strategie zvolené firmy. Nejprve je představena firma, oblast podnikání a také stručná charakteristika Polska pomocí makroekonomických ukazatelů. Hlavní část práce začíná rozborem komunikačních nástrojů a způsobem tvorby mediálního plánu. Následně je provedena analýza a vyhodnocení efektivity zvolené strategie firmy pomocí počtu telefonátů na infolinku a objemu prodaných kusů. Část zaměřená na cenovou strategii se skládá z teoretické charakteristiky možností tvorby ceny, v praktické je proveden rozbor konkurence a pomocí něj vymezena optimální cena. Práce je zakončena SWOT analýzou potenciálu firmy.
Klíčová slova: tvorba ceny; marketingová komunikace; Polsko
Název práce: Communication and price strategy of a chosen company on its entrance to the Polish market enviroment with food supplements
Autor(ka) práce: Pivná, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Dvořák, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis concentrates especially on 2 instruments of marketing such as communication and price strategy of an elected company. At the beginning there is presented the company, the area of the business and it also looks briefly at Poland using macroeconomic indicators. The main part of the work starts with a description of communication instruments and the way of making media plan. After comes an analysis and evaluation of the efectivity of the corporation strategy by phone calls and the number of sold products. The part devoted to the price strategy consists of theoretical characteristics of price creation possibilities followed by a practical inquiry of competitors that helps to define a reasonable price. The thesis is ended with a SWOT analysis of company's potential.
Klíčová slova: Poland; marketing communication; price strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 2. 2009
Datum podání práce: 30. 4. 2009
Datum obhajoby: 30. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18567/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: