Zhodnocení marketingové strategie firmy podnikající v oblasti volnočasových aktivit

Název práce: Zhodnocení marketingové strategie firmy podnikající v oblasti volnočasových aktivit
Autor(ka) práce: Vávrová, Katka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Má bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingové strategie konkrétní firmy. zaměřila jsem se na Půjčovnu lodí Ingetour činnou ve Vyšším Brodě. Má práce je rozdělena na 4 hlavní části. V první části jsem představila firmu Pavelec s.r.o. jako firmu vlastnící půjčovnu Ingetour. V další části se zaměřuji na detailní představení půjčovny Ingetour a popis jednotlivých nabízených služeb. V následující části analyzuji současnou marketingovou strategii půjčovny Ingetour. V závěrečné, 4 části, je vyhodnocen zákaznický dotazník a z něj vyvozeny návrhy pro budoucí směřování strategie půjčovny Ingetour.
Klíčová slova: marketing; lodě; strategie
Název práce: Estimation of the marketing strategy of the firm active in the area of spare time activities
Autor(ka) práce: Vávrová, Katka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
My Bachelor work focuses on estimation of the marketing strategy of particular firm. I focus on Boat rental Ingetour active in Vyšší Brod. My work is divided into 4 main parts. In the first part I introduce the firm Pavelec s.r.o. which owns the Boat rental Ingetour. In the next part I focus on detailed presentation of the Boat rental Ingetour and its offered services. In the following part I analyse the current marketing strategy of the Boat rental Ingetour. In the fourth part I evaluate the custom questionnaire and deduce the proposal of the future marketing strategy of the Boat rental Ingetour.
Klíčová slova: boat; strategy; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 1. 2009
Datum podání práce: 1. 5. 2009
Datum obhajoby: 22. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18362/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: