Vliv reklamy na image vybraných značek spotřebních produktů

Název práce: Vplyv reklamy na image vybraných značiek spotrebných produktov
Autor(ka) práce: Derenčényiová, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Zapletalová, Šárka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca skúma vzťah medzi reklamou a image ako súčasti značky. Teoretická časť približuje pojmy značka, reklama a nákupné správanie spotrebiteľov. Pomocou dotazníkového výskumu je potom v časti praktickej zhodnotená miera vplyvu reklamy, a sekundárne aj iných faktorov, na celkové vnímanie značky spotrebiteľom. Za predmet skúmania bola v tejto práci vybraná značka probiotických jogurtov Activia.
Klíčová slova: spotrebiteľ; image značky; značka; reklama
Název práce: Vliv reklamy na image vybraných značek spotřebních produktů
Autor(ka) práce: Derenčényiová, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Zapletalová, Šárka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce zkoumá vztah mezi reklamou a image jako součásti značky. Teoretická část přibližuje pojmy značka, reklama a nákupní chování spotřebitele. Za pomoci dotazníkového výzkumu je potom v části praktické zhodnocená míra vlivu reklamy, a sekundárně i jiných faktorů, na celkové vnímání značky spotřebitelem. Za předmět zkoumání byla v této práci vybrána značka probiotických jogurtů Activia.
Klíčová slova: spotřebitel; image značky; reklama; značka
Název práce: The impact of advertising on the image of chosen consumer products brands
Autor(ka) práce: Derenčényiová, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Zapletalová, Šárka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The bachelor thesis analyzes the relationship between advertising and image as a part of a commercial brand. The theoretical part of the final thesis deals with the terms commercial brand, advertising and consumer behaviour. The practical part contains questionnaire research, which was used to determine the level of influence of the advertising, as well as the other factors, which have an effect on consumer's perception of commercial brand in general. The research subject was a brand of probiotic youghurts Activia.
Klíčová slova: advertising; consumer; brand image; brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 1. 2009
Datum podání práce: 1. 5. 2009
Datum obhajoby: 16. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18060/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: