Marketingová strategie podniku obchodujícího s obuví

Název práce: Marketingová strategie podniku obchodujícího s obuví
Autor(ka) práce: Mrvová, Irena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zapletalová, Šárka
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je navrhnout nové možnosti, díky nimž může firma dále expandovat na našem trhu, upevnit pozici a stát se jedním z hlavních prodejců obuvi pro střední třídu. Práce je rozčleněna do dvou kapitol. První kapitola se zaměřuje na teoretickou část, druhá aplikuje teorii na konkrétní firmu. Teoretická část práce se zaměřuje na marketingovou strategickou situační analýzu, cíle marketingové strategie. Rovněž klade důraz na nutné náležitosti formulace marketingové strategie. V závěrečné části jsou stručně popsány marketingové trendy posledních let. V praktické části jsou teoretické metody konfrontovány s konkrétní firmou, podnikem obchodujícím s obuví, který si kvůli důvěryhodnosti údajů nepřál být jmenován.
Klíčová slova: komunikační strategie; marketingová situační analýza; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of company which trades with shoes
Autor(ka) práce: Mrvová, Irena
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zapletalová, Šárka
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Goal of bachelor thesis is to propose a new possibilities, thanks to which can firm expand further on our market, strenghten her position and become one of the main seller of shoes for middle class. Theoretical part of the thesis is focused on marketing situational analysis. Also set importance on necessary essentials of formulation of marketing strategy. In final part are briefly described marketing trends of last years. In practical part are theoretical methods confronted with particular firm dealing with shoes, which can not be named due to preservation of firm secrets
Klíčová slova: communication strategy; marketing strategy; marketing situational strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 12. 2008
Datum podání práce: 1. 4. 2009
Datum obhajoby: 16. 4. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17890/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: