Marketingová strategie firmy Optimus a.s.na domácím trhu a v zahraničí

Název práce: Marketingová strategie firmy Optimus a.s.na domácím trhu a v zahraničí
Autor(ka) práce: Rysová, Aneta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Fencl, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá obecně i konkrétně problematikou marketingové strategie společnosti Optimus Consult & Invest a.s., jejíž hlavní náplní činnosti je zpracovávání dotací z Evropské unie.
Klíčová slova: marketingová strategie; SWOT analýza; dotace
Název práce: Marketing strategy of firm Optimus Consult & Invest Co. Ltd. domestically and abroad
Autor(ka) práce: Rysová, Aneta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Fencl, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the general and specific issues of marketing strategy company Optimus Consult & Invest Co. Ltd., whose principal activity is the processing of grants from the European Union.
Klíčová slova: marketing strategy; SWOT analysis; grants

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2008
Datum podání práce: 30. 4. 2009
Datum obhajoby: 30. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17827/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: