Ochrana spotřebitele na fotbalových stadionech

Název práce: Ochrana spotřebitele na fotbalových stadionech
Autor(ka) práce: Hurník, Vítězslav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Kotáb, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je pochopení problematiky diváckého násilí na fotbalových stadionech a vypracování návrhu souboru opatření, který by vedl k odstranění fotbalového chuligánství. Teoretická část obsahuje hlavní charakteristiky fotbalového chuligánství, historii násilností na fotbalových stadionech a činnosti související se zajištěním bezpečnosti při fotbalových utkání. Praktická část zahrnuje marketingový výzkum, benchmarking a návrh souboru opatření řešení problematiky diváckého násilí na fotbalových stadionech v České republice.
Klíčová slova: zvýšení návštěvnosti; marketingový výzkum; chuligánství; fotbal; divácké násilí
Název práce: Consumer Protection at football stadiums
Autor(ka) práce: Hurník, Vítězslav
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Kotáb, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of the diploma thesis is insight into the problematics of spectator's violence at football stadiums and elaboration of proposal of the precautions which would lead to elimination of football hooliganism. Theoretical part contains general characteristic of football hooliganism, history of destructive behaviour at football stadium and activities regarding ensuring security during football matches. Practical part includes marketing research, benchmarking and proposal of the precautions which would solve problematics of spectator's violence at football stadiums in the Czech Republic.
Klíčová slova: augmentation of attendance; marketing research; hooliganism; football; spectator's violence

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2008
Datum podání práce: 30. 8. 2009
Datum obhajoby: 9. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17815/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: