Analýza zákazníka vybrané firmy a jeho typologie

Název práce: Analýza zákazníka vybranej firmy a jeho typológia
Autor(ka) práce: Kováčiková, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Turnerová, Lenka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto práce je vytvoriť konkrétnu typológiu spotrebiteľov - stomických pacientov zmienenej spoločnosti Stomacare, a.s. Teoretická časť sa zameriava na riadenie vzťahov so zákazníkmi. Praktická časť je rozdelená na dve časti. Prvá časť sa zaoberá spracovaním dát z kvantitatívneho hľadiska. Druhá časť vychádza z osobných skúseností v komunikácii so zákazníkmi - koncovými užívateľmi pomôcok, prevažne nesúcich kvalitatívnu informáciu, a teda zameraná na typológiu zákazníka z pohľadu jeho životného štýlu, životných postojov a správania sa v konkrétnych situáciách. Konečným výsledkom má byť ucelená typológia zákazníka firmy Stomacare, a.s., a to ako z pohľadu exaktných dát, tak aj z pohľadu psychológie zákazníka.
Klíčová slova: typológia; zákazník; analýza
Název práce: Analýza zákazníka vybrané firmy a jeho typologie
Autor(ka) práce: Kováčiková, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Turnerová, Lenka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem tyhle práce je vytvořit konkrétní typologii spotřebitelů - stomických pacientů zmíněné společnosti Stomacare, a.s. Teoretická část se zaměřuje na řízení vztahů se zákazníkem. Praktická část je rozdělena na dvě části. První část se zabývá zpracováním dat z kvantitativního hlediska. Druhá část vychází z osobných zkušeností v komunikaci se zákazníkmi - koncovými uživateli pomůcek, převážně nesoucích kvalitativní informaci, a teda zaměřena na typologii zákazníka z pohledu jeho životního stylu, životních postojů a chování se v konkrétních situacích. Konečným výsledkem má být ucelena typologie zákazníka firmy Stomacare, a.s., a to jak z pohledu exaktních dat, tak i z pohledu psychologie zákazníka.
Klíčová slova: analýza; typologie; zákazník
Název práce: The analysis of the customer of a selected company and his typology
Autor(ka) práce: Kováčiková, Petra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Turnerová, Lenka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The purpose of this text is to create a concrete typology of consumers - ostomy patients of the mentioned company Stomacare, a.s. The theoretic part is focused on the customer relationship management. The practice part is divided into two parts. The first one is concerned with quantitative data processing. The second one results from the personal experience in communication with customers - end users of the appliances, mostly carrying the qualitative information and focused on the typology of the customer from the point of view of his lifestyle, life attitudes and behaviour in concrete situations. The result of this text should be the compact typology of customer of the company Stomacare, a.s. in term of exact data as well as psychology of customer.
Klíčová slova: typology; customer; analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 12. 2008
Datum podání práce: 1. 5. 2009
Datum obhajoby: 17. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17761/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: