Znovuzavedení značky Nestlé Ricoré na český a slovenský trh

Název práce: Znovuzavedení značky Nestlé Ricoré na český a slovenský trh
Autor(ka) práce: Nováková, Eliška
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Chybova, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá znovuzavedením značky Nestlé Ricoré na českém a slovenském trhu. Cílem práce bylo popsat postup budování značky reálně existujícího produktu rychloobrátkového zboží. V teoretické části práce jsem se zabývala analýzou a popisem současné situace značky Nestlé Ricoré. V praktické části jsem pak navrhla optimální strategii revitalizace této značky.
Klíčová slova: značka; strategie; Nestlé Ricoré; revitalizace
Název práce: Relaunch of the Nestlé Ricoré brand on the Czech and Slovak market
Autor(ka) práce: Nováková, Eliška
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Chybova, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis handles the issue of Relaunch of the Nestlé Ricoré brand on the Czech and Slovak market. The aim of this thesis was to describe the process of brandbuilding of the real fast mooving consumer good. In the theoretical part of the thesis I focused on the analysis and description of current situation of Nestlé Ricoré brand. In the practical part I proposed optimal strategy for relaunch of this brand.
Klíčová slova: strategy; Nestlé Ricoré; revitalization; brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 12. 2008
Datum podání práce: 19. 8. 2009
Datum obhajoby: 9. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17745/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: