Zakladatelský plán

Název práce: Zakladatelský plán
Autor(ka) práce: Parkhomenko, Victor
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Dvořáček, Jiří
Oponenti práce: Tyll, Ladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé bakalářské práce je zpracovat zakladatelský plán, vytvořit reálnou představu fungováni hotelového komplexu a analyzovat problémy při realizaci projektu, a také jeho úspěšnost. Kvalitně zpracovaný zakladatelský projekt je jedním z klíčových faktorů pro úspěšné zahájení podnikatelské činnosti. Při zpracování finančních výsledků budu muset vzít na zřetel návaznost na obchodní plán, reálnost a vypovídající schopnost uváděných hodnot. Budoucí příjmy budu vypočítávat na základě odhadu předpokládaného odbytu, vytížení a průměrných cen. Východiskem pro mě především průzkum trhu. Ve svém podnikatelském záměru jsem se rozhodl na základě určitých vstupních informací (které jsou obsaženy v marketingovém plánu). Cílem samozřejmě je, aby se mi tato investice co nejdříve vrátila, to znamená mě hlavně bude zajímat doba návratnosti vloženého kapitálu který vložím do podnikání. Zakladatelský projekt se bude vztahovat na fiktivní hotel "t-terrace" který se nachází na ostrově Phuket (Thajsko). Tata práce je rozdělená na dvě části: teoretickou, a praktickou. Tento guesthouse bude založen mnou, a vznikne 1.07.2009.
Klíčová slova: rok založení 2009; ''t-terrace'' hotel; Zakladatelský plán
Název práce: Business plan
Autor(ka) práce: Parkhomenko, Victor
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Dvořáček, Jiří
Oponenti práce: Tyll, Ladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of my work is to process the business plan, to create a fair picture of the hotel complex and analyze the advantages and disadvantages of the project. Quality processing of the founding project is one of the key factors for the successful establishing of the business. While processing of the results I have to take into account the continuity of the business plan, realistic and meaningful ability to put values. Future revenues will be calculated on the basis of an estimate sales, utilization and average prices. The meaningful point for me is mainly market research. In its business plan I decided on the basis of certain input information (that are included in the marketing plan). The aim of course is to return my financial funds as soon as possible, which means I will be mainly interested in the period of return on capital wich put into the business. The work project will apply for a fictitious hotel "t-terrace" which is located on the island of Phuket (Thailand). That work is divided into two parts: theoretical and practical. The guesthouse will be build by me, in 1.07.2009.
Klíčová slova: ''t-terrace'' guesthouse; Year of set up 2009; Businass plan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikové ekonomiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 12. 2008
Datum podání práce: 5. 5. 2009
Datum obhajoby: 2. 4. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17622/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: