Marketingová podpora produktu Baby Well

Název práce: Marketingová podpora produktu Baby Well
Autor(ka) práce: Zahradníková, Adéla
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se blíže zabývá formou marketingové komunikace, která je označována jako podlinková. Je uspořádána chronologicky podle jednotlivých úkonů, spojených s průběhem projektu. Pozoruje prostředí reklamní agentury, která má na starosti provedení prodejní promotion pro klienta PG Corporation, jež se svou značkou Baby Well působí na trhu v segmentu péče o dítě. V první části je tedy stručně představena agentura PPD Services s.r.o., v jejíž kompetenci byla celá exekutiva projektu. V další části je pak vylíčena analýza samotné prodejní promotion. Nejprve je analyzováno zadání klienta -- tedy tzv. briefu -- a jeho náležitostem. Poté je pozornost věnována tvorbě tourplanu, sestavení rozpočtu celé promotion a také důležitému školení pro hostesky za účasti klienta. V této části jsou mimo jiné detailně popsány povinnosti hostesek a jejich vybavení pro danou promoakci. V závěru je zodpovězen vytyčený cíl této práce, tedy zda se celá prodejní promotion klientovi z hlediska vložených investic vyplatí a má smysl v takové formě marketingové komunikace se zákazníky nadále pokračovat. Informace pro celou bakalářskou práci byly čerpány převážně s vlastních zkušeností a z dokumentů reklamní agentury PPD Services s.r.o. Povědomí autora o dané problematice zvýšily také knihy, které jsou uvedeny jako zdroje této bakalářské práce.
Klíčová slova: investice; prodejní promotion; marketingová komunikace
Název práce: Marketing support of the Baby Well product
Autor(ka) práce: Zahradníková, Adéla
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis examines a form of marketing communication, which is referred to as bellow-the-line (BTL). It's arranged chronologically according to the individual steps, which were taken in the course of the project. It observes the environment of an advertisement agency, which has the task of implementing a sales promotion for PG Corporation. This is client who functions in the children segment of the market with their brand Baby Well. Thus in the first part is a brief introduction of the PPD Services s.r.o. agency, which was responsible for the execution of the whole project. In the next part is described the analysis of the sales promotion. At first the assignment of the client is analyzed -- the so-called brief -- and its essentials. After that attention is turned to the production of a tour plan, composition of a budget and to a very important training of the hostess, with the client presence. In this part is described in detail the task of the hostesses and their equipment for the given promo action. In the conclusion of this thesis its' given goal is answered, which is to see if from an investment point of view it pays off for the client to continue this form of marketing communication with the client and if it's sensible to continue. Information for the whole bachelor thesis has been for the most part gathered from own experience and the documentations of the PPD Services s.r.o. advertisement agency. The author's consciousness about the given topic has also been raised by books, which are mentioned as sources of this bachelor thesis.
Klíčová slova: investment; sales promotion; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 12. 2008
Datum podání práce: 12. 12. 2008
Datum obhajoby: 27. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17514/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: