Klamavá reklama v nekalé soutěži

Název práce: Klamlivá reklama v nekalej súťaži
Autor(ka) práce: Vazanová, Zuzana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hejda, Jan
Oponenti práce: Přibyl, Karel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom práce je vymedziť a ohraničiť hospodársku súťaž v rámci obchodného práva. Sústrediť poznatky o klamlivých praktikách využívaných v reklame, ktorými môže byť spotrebiteľ ovplyvniteľný. Vymedzenie ochranných prostriedkov proti nekalej reklame zo zameraním sa na spotrebiteľa. V práci sú obsiahnuté aj názorné príklady z praxe.
Klíčová slova: nekalá súťaž; reklama; klamlivá reklama; spotrebiteľ; hospodárska súťaž
Název práce: Klamavá reklama v nekalé soutěži
Autor(ka) práce: Vazanová, Zuzana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hejda, Jan
Oponenti práce: Přibyl, Karel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem práce je vymezit a ohraničit hospodářskou soutěž v rámci obchodního práva. Soustředit poznatky o klamavých praktikách využívaných v reklamě, kterými může být spotřebitel ovlivněn. Vymezení ochranných prostředků proti nekalé reklamě se zaměřením se na spotřebitele. V práci jsou obsaženy i názorné příklady z praxe.
Klíčová slova: klamavá reklama; reklama; hospodářska soutež; nekalá soutež; spotřebitel
Název práce: Delusive Advertisement in Unfair Competition
Autor(ka) práce: Vazanová, Zuzana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hejda, Jan
Oponenti práce: Přibyl, Karel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Objective of this article is to define and set bounds of the economic competition in the area of business law. Cummulate knowledge of unfair actions used in advertisement that may influence customer. Definition of protective tools against unfair competition with concentration on customers. The article includes also real examples used in practice.
Klíčová slova: consumer; competitoin; false advertisement ; unfair competition; advertisement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 4. 2008
Datum podání práce: 31. 3. 2009
Datum obhajoby: 26. 5. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17185/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: