Image značky Kofola

Název práce: Image značky Kofola
Autor(ka) práce: Dolinská, Tatiana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom bakalárskej práce bolo analyzovať povedomie a image značky Kofola a na základe prieskumu poskytnúť odporúčania pre zlepšenie jej celkového image. Práca je rozdelená do troch kapitol. Obsahuje 4 obrázky, 13 grafov, 1 tabuľku a 3 prílohy. Prvá kapitola je venovaná objasneniu teoretických základov, týkajúcich sa obchodnej značky, jej hodnoty, identity, image a osobnosti. V ďalšej časti sa charakterizuje profil spoločnosti Kofola a.s., ako aj nealkoholický nápoj Kofola a jej image. Záverečná výskumná časť sa venuje prezentácii výsledkov prieskumu a interpretácii získaných údajov. Výsledky uskutočneného prieskumu poukázali na atribúty, ktorými sa značka Kofola vyznačuje (tradičná, česká) a zároveň na vlastnosti, ktoré jej v očiach spotrebiteľov chýbajú (zdravá, vhodná pre deti). Závery naznačujú možnosti zlepšenia image tejto značky.
Klíčová slova: značka; image; prieskum
Název práce: Image značky Kofola
Autor(ka) práce: Dolinská, Tatiana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem bakalářske práce bylo analyzovat povědomí a image značky Kofola a na základě průzkumu poskytnout doporučení pro zlepšení její celkového image. Práce je rozdělená do třech kapitol. Obsahuje 4 obrázky, 13 grafů, 1 tabulku a 3 přílohy. První kapitola je věnována objasnění teoretických základů, týkajících se obchodní značky, její hodnoty, identity, image a osobnosti. V následující části se charakterizuje profil společnosti Kofola a.s., jako i nealkoholický nápoj Kofola a její image. Závěrečná výzkumní část se věnuje prezentaci výsledků průzkumu a interpretaci získaných údajů. Výsledky uskutečněného průzkumu poukázali na atributy, kterými se značka Kofola vyznačuje (tradiční, česká) a současně na vlastnosti, které jí v očích spotřebitelů chybí (zdravá, vhodná pro děti). Závěry naznačují možnosti zlepšení image této značky.
Klíčová slova: image; značka; průzkum
Název práce: Image of the brand Kofola
Autor(ka) práce: Dolinská, Tatiana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of this work is to analyse brand awareness and brand image of soft drink Kofola and on basis of their opinions provide recommendations for improvement of its total image. Project work is divided into three chapters. It includes 4 pictures, 13 graphs, 1 table and 3 appendices. First chapter clarifies bases of a brand theory. It deals with brand value, identity, image and personality. Following chapter characterizes profile of the producer Kofola a.s. as well as with non -- alcoholic beverage Kofola and its image. Last chapeter presents results and interpretation of data obtained by conducted research. Results of research draw attention to attributes that are according to consumers, typical for Vinea brand (traditional, czech) as well as to qualities it lacks (healthy). Conclusions indicate possibilities of improvement of the brand Kofola.
Klíčová slova: research; brand; image

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 11. 2008
Datum podání práce: 15. 5. 2009
Datum obhajoby: 20. 5. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16738/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: