Marketingová strategie firmy Quelle

Název práce: Marketingová strategie firmy Quelle
Autor(ka) práce: Procházková, Monika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Vlasáková, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřená na analýzu marketingové strategie firmy Quelle, posouzení fungování marketingového oddělení firmy, jeho silných stránek a slabin, pro které se snažím najít řešení. Vycházím ze situační analýzy a SWOT analýzy.
Klíčová slova: Marketingový plán; Marketingová strategie; Zásilkový obchod; Quelle
Název práce: The marketing strategy in Quelle
Autor(ka) práce: Procházková, Monika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Vlasáková, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is about the marketing strategy in the Quelle company. It analysis it's strategy, working of the whole marketing department, it's negatives and positives, to which I'm trying to find any solution. It is based on the situation analysis and the SWOT analysis.
Klíčová slova: mail-order store; Marketing plan; Marketing strategy; Quelle

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 11. 2008
Datum podání práce: 30. 4. 2009
Datum obhajoby: 30. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16675/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: