Franchising jako metoda vstupu na trh

Název práce: Franchising jako metoda vstupu na trh
Autor(ka) práce: Cibulka, Lukáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V první části svojí práce se zaměřuji na analýzu franchisingu jako formy podnikání na konkrétním příkladu - konceptu Potrefená husa. V druhé části za pomocí metod analýzy a komparace rozebírám náročnost vstupu franchisingových konceptů na německý a český trh, kdy kritérii pro náročnost vstupu jsou koncentrace franchisingových konceptů na trhu, legislativní opora v daném státě, nabídka poradenských služeb a posledním kritériem je ekonomická náročnost vstupu na trh. V závěru své práce se dostávám k finální komparaci náročnosti vstupu franchisingu na trh v ČR a v SRN.
Klíčová slova: trh; český; franchisant; franchisor; franchising; německý
Název práce: Franchising as a method of market entry
Autor(ka) práce: Cibulka, Lukáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In the first part of my paper I concentrate on analyzing franchising as form of entrepreneurship on a concrete example -- Restaurants Potrefená husa. In the second part, using methods analysis and comparation I examine the demandness of entry franchise concepts in the German and Czech markets. My criteria for the demandness of entry are concentration of franchise concept on the market, law regulations, supply of advisory services and the last criterium is the economical demandness of market entry. In the end of my paper I do the final comparation of the demandness of market entry of franchising concepts in Czech Republic and Germany.
Klíčová slova: German; Czech; franchisee; franchising; market; franchisor

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 11. 2008
Datum podání práce: 30. 9. 2009
Datum obhajoby: 23. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16533/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: