Analýza image vybrané cestovní kanceláře

Název práce: Analýza image vybrané cestovní kanceláře
Autor(ka) práce: Hostašová, Olga
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Petrů, Zdenka
Oponenti práce: Navrátil, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou image cestovní kanceláře. Podniková image představuje významný faktor úspěchu pro kteroukoliv společnost, tím spíše, když na trhu panuje silná konkurence, jako v případě českého trhu cestovních kanceláří. Práce předkládá výsledky několika výzkumů, jejichž cílem bylo zkoumat jednotlivé faktory, které ovlivňují image vybrané cestovní kanceláře.
Klíčová slova: promotion; konkurenceschopnost; cestovní kancelář; image podniku; podniková identita
Název práce: Image analysis of a selected travel agency
Autor(ka) práce: Hostašová, Olga
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Petrů, Zdenka
Oponenti práce: Navrátil, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the topic of image of a travel agency. The corporate image represents an important success factor for every company, rather that there is a strong competition as in the case of the Czech market of travel agencies. The paper shows results of several surveys, objective of which was to explore particular factors that influence image of a selected travel agency.
Klíčová slova: competitiveness; promotion; travel agency; corporate image; corporate identity

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 11. 2008
Datum podání práce: 12. 6. 2009
Datum obhajoby: 8. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16456/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: