Franchising jako metoda vstupu na trh

Název práce: Franchising jako metoda vstupu na trh
Autor(ka) práce: Čapek, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá franchisingem jako možnou formou vstupu na trh. Předkládaná práce je rozdělena na dvě stěžejní části. První z nich je tvořena obecnými definicemi a pojmy z oblasti franchisingu, druhá část popisuje konkrétní model franchisového konceptu v České republice. Cílem této bakalářské práce je aplikace získaných teoretických znalostí na případu fungujícího franchisového konceptu společnosti Remax Česká republika.
Klíčová slova: Remax; franchisant; franchisor; franchising
Název práce: Franchising as the entry mode to the market
Autor(ka) práce: Čapek, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with franchising as the possible entry method to the market. The thesis is divided into two core parts. The first one contains basic definitions and terms connected with franchising, the second one describes particular franchising company operating in the Czech Republic. The purpose of this thesis is application of gained theoretical knowledge on the functional franchising company Remax Czech Republic.
Klíčová slova: Remax; franchisant; franchisor; franchising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 11. 2008
Datum podání práce: 30. 6. 2009
Datum obhajoby: 23. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16224/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: