Využití jednotlivých komunikačních nástrojů v přímém marketingu

Název práce: Využití jednotlivých komunikačních nástrojů v přímém marketingu
Autor(ka) práce: Vacek, Vladimír
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Bockstefel, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá problematikou využití jednotlivých komunikačních nástrojů přímého marketingu. V první části je direct marketing charakterizován, je popisována historie a vymezen databázový marketing. Dále jsou analyzovány jednotlivé komunikační nástroje, jejich výhody a nevýhody. V závěru je na základě zjištěných skutečností navržen funkční věrnostní program pro módní řetězec. V rámci tohoto programu jsou vhodně aplikovány komunikační nástroje prezentované v teoretické části. Součástí je kalkulace odhadovaných nákladů.
Klíčová slova: direct mail; komunikační nástroje; direct marketing; věrnostní klub; přímý marketing; mobilní marketing; emailing; telemarketing
Název práce: Use of different tools of direct marketing
Autor(ka) práce: Vacek, Vladimír
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Bockstefel, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis solves the matters of direct marketing and its communication channels. Direct marketing is characterized in the first part, the history is discribed and the database marketing is showed. Further different communication tools are analysed, advantages and disadvantages described. A functional loyalty programme for fashion chain is created at the end of the thesis. Suitable communication tools are carefully chosen and the estimated costs are calculated.
Klíčová slova: mobile marketing; direct mail; loyalty programme; direct marketing; emailing; telemarketing; communication channels

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 11. 2008
Datum podání práce: 30. 5. 2009
Datum obhajoby: 30. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16157/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: