Zvláštnosti obchodního jednání s alžírským partnerem

Název práce: Zvláštnosti obchodního jednání s alžírským partnerem
Autor(ka) práce: Štorková, Jitka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Laschoberová, Libuše
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat způsoby a taktiky obchodního vyjednávání v Alžírsku. To zahrnuje mnoho odlišností a specifik, která by měl každý obchodník přijíždějící do této země vyjednávat znát. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola poskytuje základní informace o teritoriu, s ohledem na historii, demografické údaje, ekonomické nebo politické charakteristiky. Druhá kapitola se zaměřuje na hlavní kulturní odlišnosti Alžírska, které se rovněž promítají do obchodního jednání. Třetí kapitola tvoří nejdůležitější část práce. Zabývá se samotnými zvláštnostmi obchodního vyjednávání v této zemi. Poslední kapitola stručně zmiňuje vybraná specifika alžírského trhu.
Klíčová slova: kulturní a obchodní odlišnosti; obchodní jednání; Alžírsko
Název práce: Particularities in business negotiation with Algerian partners
Autor(ka) práce: Štorková, Jitka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Laschoberová, Libuše
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor's thesis is to analyze manners and tactics of business negotiation in Algeria. This includes a lot of differences and specificities which each businessman arriving to negotiate in this country should know. The thesis is divided into four chapters. The first chapter provides basic information about the territory with respect to history, demographic data, economic or politic characteristics. The second chapter concentrates on the major cultural differences of Algeria which also influence the business negotiation. The third chapter represents the most important part of the thesis. It deals with the specificities of business negotiation in this country. The last chapter briefly mentions the particularities of the Algerian market.
Klíčová slova: cultural and business differences; business negotiation; Algeria

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 11. 2008
Datum podání práce: 20. 4. 2009
Datum obhajoby: 26. 5. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16125/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: