Marketingová strategie firmy Red Bull ČR, s.r.o

Název práce: Marketingová strategie firmy Red Bull ČR, s.r.o
Autor(ka) práce: Janík, Dan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Vávrová, Táňa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá teoretickými informacemi souvisejícími s problematikou marketingové strategie a marketingem značky. Dále obsahuje popis a organizaci firmy Red Bull ČR, s.r.o. samotné. V praktické části se práce zabývá vyhodnocením marketingového výzkumu zaměřeného na zjištění vlivu marketingových aktivit na změnu povědomí o značce Red Bull a zjišťováním preferencí konzumentů.
Klíčová slova: marketing značky; marketingový výzkum; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of Red Bull Czech Republic
Autor(ka) práce: Janík, Dan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Vávrová, Táňa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Work consider theoretic information related to marketing strategy and brand marketing. There is description of Red Bull Czech Republic company and its organization in second part of work. In practical part of work is analyze of marketing research about influence of marketing activities and analyze of consumer preferences.
Klíčová slova: brand marketing; marketing research; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 10. 2008
Datum podání práce: 30. 5. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/15620/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: