Marketingová strategie u vybraného produktu na příkladu společnosti DuPont

Název práce: Marketingová strategie u vybraného produktu na příkladu společnosti DuPont
Autor(ka) práce: Wojnar, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Vacín, Otakar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce "Marketingová strategie u vybraného produktu na příkladu společnosti DuPont" analyzuje marketingovou strategii a marketingový mix materiálu Elvaloy, který je využíván při stavbě silničních komunikací. Hlavní aplikovaná metoda při tomto rozboru se nazývá situační analýza, jejímž prostřednictvím autor porovnává jednotlivé klíčové trhy, zhodnocuje vnitřní i vnější prostředí firmy a provádí konkurenční analýzu. Cílem práce je rovněž poukázat na stírání rozdílů mezi marketingem průmyslových firem a marketingem spotřebních firem a vznik hybridních forem marketingu na business-to-business trzích. Za hlavní hybatel je v tomto případě považována globalizace světové ekonomiky a její průvodní jevy.
Klíčová slova: segmentace; marketing; DuPont; globalizace; mezinárodní trhy; asfalt
Název práce: Marketing Strategy of a Chosen Product on The Example of DuPont
Autor(ka) práce: Wojnar, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Vacín, Otakar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis "Marketing Strategy of a Chosen Product on The Example of DuPont" is aimed at analyzing the marketing strategy and marketing mix of the Elvaloy material which is used in paving segment. The main applied methodology is called situation analysis through which the author compares individual key markets, reviews internal and external conditions of the company and studies the competition. The main objective of the thesis is also to present diminishing differences between industrial and consumer marketing and creation of new hybrid marketing concepts. As a main motive force of this step change is in this case considered globalization and its associated effects.
Klíčová slova: paving; international markets; globalization; segmentation; DuPont; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 9. 2009
Datum podání práce: 15. 12. 2009
Datum obhajoby: 12. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21553/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: