Komunikační strategie CK Adventura

Název práce: Komunikační strategie CK Adventura
Autor(ka) práce: Medunová, Helena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Dragula, Ladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem práce je navrhnout reklamní kampaň pro cestovní kancelář Adventura. Práce obsahuje definici marketingu jako takového, marketingové komunikace a marketingu cestovního ruchu. Následuje analýza konkurence a jejího komunikačního chování, analýza cílové skupiny a její definování. Na to navazuje doporučený media mix s detailním rozpočtem.
Klíčová slova: média; cestovní kancelář; Adventura; reklama; komunikace
Název práce: Communication strategy of the travel agency Adventura
Autor(ka) práce: Medunová, Helena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Dragula, Ladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main objective of the thesis is to outline an advertising campaign for the travel agency Adventura. The paper contains a description of marketing itself, marketing mix and marketing in tourism. Subsequently, it focuses on competitive analysis with competitors' communication behavior, an analysis of the target audience and its definition. The recommended media mix follows, including the detailed budget.
Klíčová slova: Adventura; media; advertising; communication; travel agency

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 2. 2009
Datum podání práce: 15. 12. 2009
Datum obhajoby: 12. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19269/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: