Spotřební úvěr jako nástroj získávání nových zákazníků

Název práce: Spotřební úvěr jako nástroj získávání nových zákazníků
Autor(ka) práce: Roupcová, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kohlová, Lenka
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá problematikou spotřebitelských úvěrů na českém trhu, porovnáním nabídek bankov.ústavů, vybráním té nejvýhodnější a dále také metodami,jak získat nového klienta.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 1. 2007
Datum podání práce: 10. 1. 2007
Datum obhajoby: 31. 1. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4664/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: