Využití kulturních prvků v marketingu

Název práce: Využití kulturních prvků v marketingu
Autor(ka) práce: Hábltová, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Bursíková, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Možnost využití kulturních prvků v marketingu a jejich vliv a vazby na marketingový mix v prostředí České republiky. Práce se zaměřuje především na hodnoty, zvyky a jazyk a jejich vliv na marketingovou komunikaci. Přináší též shrnutí charakteristik, které čeští občané očekávají od produktů na základě země jejich původu.
Klíčová slova: zvyky; komunikace; jazyk; hodnoty; marketingový mix; marketing; kulturní prvky; kultura
Název práce: Culture elements in Marketing
Autor(ka) práce: Hábltová, Lenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Bursíková, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 12. 2006
Datum podání práce: 15. 12. 2006
Datum obhajoby: 7. 2. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4246/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: